Hazella doktorunuzdan başkasını dinlemeyin. Benim kusmalarım çok olmamasına rağmen iştahım aşırı azalmıştı zarzor yemiştim yemeği kahvaltıyı her şeyi. Şuan 35+3 teyiz herhangi bir sorunumuz yok. Doktorum ne dediyse uydum , doktorumdan başkasını dinlemedim, doktorunuz aksi bir durumu belirtmediği sürece kendinizi yetersiz hissettirmelerine ve moralinizi bozmalarına izin vermeyin. Okuyup doktor olmuş insanın lafına mı güvenilir , okumamış ya da okusa da kadın doğum doktoru uzmanlığında hiçbir bilgisi olmayan etraftan duyduklarıyla hareket eden insanın lafına mı güvenilir ? Okuyup dirsek çürütüp ömrünü bu işe adamış doktorun lafına güvenilir tabii ki , takmayın kafanıza. İleri haftalarda da kaç kilo bebek muhabbeti bilmem nesi , doğurana kadar susmazlar. Doğurduktan sonra hiç susmuyorlarmış zaten orası da ayrı konu.