Benim ilk doğumumda sütüm ilk başta gelmedi bebeğim küveze girmişti ordada biberonla mama vermişler sonrasında ucum olmadığı için emmedi eve geldikten sonra sütüm çok güzel geldi ama emmediği için sağmak zorunda kaldım oda bi süre sonra kesildi maalesef ama bir aya kadar anne sütü aldı çocuğum çok şükür hiç almayan bebekler var tabi rabbimin bileceği bisey şimdi daha hazırlıklıyım anne göğsüne yakın biberon aldım göğüs uçlarımı çıkardım inşallah emer herseyin hayırlısı 🙌🏻☺️