Busss_ ben de sanırım 18. Haftam gibiydi, böyle bişey yaşayıp çıldırmıştım.hareket edemiyordum, oturduğum yerde pozisyonumu bile değiştiremiyodum o kadar kötüydü. Neler neler yaptım geçmedi. Gece boyu çektim o ağrıyı, sabah da hafiflemişti ama hala vardı. Rezene içtim ve sonra rahatladım.