33 haftalık hamileyim 2 gün önce ki randevumda doktor bebeğin başı dönmüş kanalın tam başında duruyor dedi ama dün geceden beri başını resmen vajinamda hissediyorum sanki ittirmeye çalışıyor bu şekilde erken doğum yapar mıyım doktor iki hafta önden gidiyor da dedi adet ağrısı gibi ağrılarda oluyor o esnada. Kanala girdiği nasıl anlarım?