SedaManavolu Arkadaslar31+5 iz bugün. Sabah kasık agrısıyla uyandım hala hafif hafif devam ediyor. Kasılma denilen sey bumu yoksa dogum sancısı olabilirmi?
Twinsmom66 SedaManavolu bende 31+2 Yok benim ikiz ama bebeklerin kafası kasikalrimda bu yzuden çok ağrı yapiyo dr normal demişti tabi adet ağrısı gibi olmadığı müddetçe dedi
Hira Benim 26ncı haftamdan beri kasık ağrım vardı beni yürütmüyodu doktor cocuk cok asagıda kafası orda çünkü demisti erken dogum tehlikem vardı hiç kalkmadan 1.5 -2 ay yattım progestan kullandım çok şükür 35 haftalık olduk
SedaManavolu Hira dün doktor kontrolundeydm ama öyle bise söylemedi bana. Simdi biseym yok ins erken dogum tehlikesi yoktur
Hira SedaManavolu ay insallah ya 🙏🏿🙏🏿 İnsana stresi yetiyor. Olsa söylerdi canım sen yinede dikkat et yorma kendini
tlnylmz Canım ben 33 haftalık hamileyim geceleri belimde ağrılar oluşmaya başladı doktoruma sordum artık yavaş yavaş vücudun doğuma hazırlanıyor dedi. O sancılar olabilir dedi. Ama sen yine de doktoruna danış
Twinsmom66 tlnylmz cumartesi gidecegim.insallah canim. Bugün idrar verdim bakalim enfeksiyn kaynaklı mi diye