Hafissee okuduğum kadarıyla tamda ihtiyacı olmayanlar daha çok almış ihtiyacı olanların çoğu alamamış durumda sanırım zengin yine kazanıyor olan kirada ıssız aile gecindirmeye çalışanlara oluyor kaç gündür burda sürekli post açılıyor evi işi arabası okul 3. Yu alanları ama kirada işsizlerin hiç almadığını okudum