Ozlemarslan53 Merhaba hanımlar istanbul avrupa yakasında oturuyorum önerebileceğiniz hastane ve doktor varmıdır kız erkek fark etmez 🤗
Omerhatice Ozlemarslan53 ben bağcılarda medicine hospital hastanesine Sibel hanıma gidiyorum doktorumdan ve hastaneden çok memnunum tavsiye ederim canm 🤗 bende tavsiye üzerine gitmiştim nasipse hazirana girdiğimiz zaman beklicez dogumumada az bi zaman kaldı 🤗
Dilekcnkn Ozlemarslan53 Ben istanbul tema bht clinic hastahanesine gidiyorum erkek olarak reşat bey var gitmedim ama harika bir doktordur bayan olarak benimde gittiğim Neslihan bahat ((İnstagram )bakabilirsiniz gayet memnunum fiyatlar biraz pahalı ama 🤷♀️