Evrimavsar Benim de aynıydı. Şuan 14. Haftamdayım. Zamanla sadece rahim sancılarını hissetmeye başladım bebek büyüdükçe rahme baskı olduğu için onun dışında bulantı, kusma veya ağrılarım olmadı. Ama size tavsiyem bir şey hissetmiyorsunuz iyisiniz diye sakın kendinizi yormayın, çok iyi bakın kendinize sonra ne olacağı belli olmuyor🙏🏼