twinss normal canım kist için tabiki bakması gerekir dediğim gibi bulantı için ne alaka birde kendi doktorum değil acile gitmişim sonuçta tahlil vs yapmadı riskli gebelik geçirdim mi düşük yaptımmı diye sormadı . Ve birsürü coronalı hamile geliyordu onlarla aynı ortamdaydım nasıl çıkıcağımı şaşırmıştım . Serum mı veriyorsun ilaç mı veriyorsun ne veriyorsan ver gidim bi an önce diyesim gelmişti 🙂 doktorları kötülemek için demiyorum çok iyileri de var hakkıyla yapmayanı da Allah hepimizin karşına insaflı iyi insanlar çıkarsın . Ama sorgulamakta lazım bence haberlerde görmüştüm mesela Bağcılar’da devlet hastanesinde yeni doğan ünitesinde biri bir ay boyunca hemşire kıyafetiyle girip çıkıp işlem yapıyor hastalara ama hemşire değil ve bir ay bunu kimse anlamıyor . İstanbuldaysanız her şey mümkün 😞