hatice_21 18 haftalığım ve şu iki üç gündür bel ağrım oluyor arada da kasık ağrıları neden olur acaba yaşayan var mı 🤦
Hello22 Aynı durumu bende yaşadım doktorum rahim büyüdükçe sırta agrı yapıyor sırtın en dar bölgesi bel olduğu için o bölgede baskı agrı cok oluyor demişti korkulacak bir şey yok normal demişti
hatice_21 Hello22 ondan oluyor sanırım çok kötü oluyor ya yastık koyuyorum belime artık o rahatlatıyor biraz
Denizyildizii hatice_21 çok yatanlarda bel ağrısı daha fazla olur o yüzden😊 pilates iyi geliyor ağrılara bi dene istersen