Edaaaatolga Temmuz 24te doğum acaba kıyafet olarak çoğunlukla ne alabilirim bilgili anneler yardımcı olur musunuz♥😊
Sedakbyk Edaaaatolga bende temmuzda dogum yapicam inşAllah ,askili ve kisa kollu cogunlukla aldim 5 6 tane uzun kollu body aldim,tulum,alt ust takim,muslin ortu,penye battaniye aldim.
Ayse2011 Edaaaatolga zıbınlardan 6 adet alsan yarım kollu ve sıfır kol (e bebek markasına göre 3 ay)işini görür alt olarak patikli ince eşofmanlar. Yani 3 aylık döngüde ben sıcak olucagından zıbın tercih ettim temmuz sonu dogucak oglum benimde. Zaten ekimden sonra serinler havalar sizde o arada eksik olanları alabilirsiniz şimdiden bende tam kestiremiyorum çünkü bebegin kilosu ve İstanbul’un havasını çözemiyorum 😃 kızım Aralık’ta dogdugu için yaz bebegi tecrübem ilk olacak
Beyzan Edaaaatolga söyle hesap yapin bebekler ilk 20 gün üşür ve uzun kollu giyer deniyor bebeğe 20 gün 1 ay yetecek kadar 4-5 hastane çıkışı ve alt üst takım alırsanız gerisini yarım kollu kolsuz alırsınızm eğer evde klima açarsanız mecbur uzun kollu giydirmeniz gerekir ince de olsa ama klima kapalı olacaksa tek zıbın ve alt yeterli oluyor