Tubiko52 bende glifor kullaniyordum insulin direncimde sıkıntı olduğu icin hamilelikte bırakınca cihaz alip takip etmemi istedi doktorum. Kontrolden kontrole yazip gösteriyorm diyetisyene yollayabilirim biraz bakalim dedi şu an en yuksegim açlık 95 lerde toklukta 130larda o da her gün değil. Kahvaltida kizartma yersem yükselir beyaz ekmek cok yersem tokluğu etkiliyor. Açlık ta gece yatarken tatli yediysem yukselir. Bana 2. Saat ölçturuyorlar sadece sabah açlık tokluk akşam ölçümüyrm. Kendi kendime düzene soktum gibi. Ama sizin neden öyle oluyor anlamadim belki yeterli yemediginiz icin olabilir benim 1 buçuk aydir ilk defa basima oyle birsey geldi aclik 94 cikmisti tokluk 89. O gun mide bulantısından kahvalti yapamadim 1 bardak sut 2 yumurta yemiştim.