7+2yiz kızlar doktor az oranda enfeksiyonun var ama ilaclık gözükmüyor bol su içebilirsin dedi. Dün gündüz önce akıntımın rengi değişti sarıya dönük gibiydi. Dün akşam iftarda ben kahverengiye benzettim akıntı gördüm az birsey doktorum eğer kahverengi leke gelirse günde iki tane progestan iç demişti daha önceden kullanmıştım çünkü. Bende dün lekeden sonra içtim bitane. Bir daha öyle bi leke görmedim ama bence sarı renkte akıntım var. Ne kullandınız ilac ne yapabiliriz bir sonraki randevumada 1ay var