Semiha_ Kızlar 8 haftalık hamileyim bu sabah hafif şekilde ilk kez sırtım ağrıdı daha önce hiç olmadı şuandada yok normal midir bu haftalarda ? Tekrarladı mı sizce hiç .
Elcnbykckr Semiha_ benimde dün belim cok ağrıdı biraz ev içinde fazla ayakta kaldım 7+2yiz ama doktorlar normal buluyor bu durumu sanırım cünkü rahim büyüdüğü icin böyle ağrılar normal diyolar
Burcunur__ Semiha_ 6 haftalık gebeydim sırt ağrım var dediğimde meğer covid olmuşum . Dikkatli ve tedbirli olun
Deletedmom_5 Semiha_ doğuma kadar haftada 3-4 gün çekiceksin onları canısı 😁 hiç geçmiyor doktor magnezyum veriyo ama hiç ise yaramıyo gevmis olsun 😁
Semiha_ Burcunur__ benim bir 10 dk falan ağrıdı hafif hafif ama sonra geçti sanmıyorum covidden olduğunu çünkü dışarı çıkmıyorum evede misafir almıyorum ☺️
Semiha_ Deletedmom_5 ya anormal bir durum olmadıktan sonra olsun ağrısın ilk gebeliğim ilk kez olunca tedirgin oldum biraz ama geçti ağrımıyor şuan ☺️