aysessozer Tarama testi istiyorlar fakat ben yaptırmayacagim çünkü anne karnındaki bebeğe rahatsızlığından ötürü hicbirsekilde müdahale edilmiyor. Bence gebelerin psikolojisini çok etkiliyor bu testler. Yani bebekte herhangi bir sağlık problemi varsa gebeliği sonlandıracak olan kişiler yapabilirler. Onun haricinde kanaatimce Allah’a tevekkül edip beklemek gerekiyor.