slnurn ben 10 mayısta 37. Haftayı doldurup izne ayrılacağım ve okul çıkışımı yapmayacak bu haklardan yararlanacağım. Biraz okul idaresinin insiyatifinde olan bir durum sanırım. Seneye de artık bebeğin durumuna ve pandeminin seyrine göre devam edip etmeyeceğime karar veririm, bakalım hayırlısı hepimiz için:)