Esranur1 Eds emzirme destek sistemi, doğumdan sonra sütü arttirmak hem de bebegin doymasini sağlamak icin yapılıyor. Bir şırıngaya mama konuyor siringaya da incecik uzun bir hortum takılıyor. Hortumun ucu gogus ucunun yanında konumlandiriliyor bebek hem gogus ucunu hem hortumu kavriyor, bir yandan emerken bir yandan şırıngadaki mamayi cekiyor. Böylece hem annenin göğüsleri uyarilip sütün artması saglaniyor hem de bebek yeteri kadar doyuyor, biberonla mama vermek yerine bu yöntem cok iyi