MTKutay ay canım inşallah çok rahat çok güEl bir dogum geçirirsin ve bebegini kucağına alırsın. Aynı psikoloji bende haftalardır var 36 haftalıgız sanki bebegimi göremicekmişim gibi hissediyorum hatta eşimde bana kalırsa öyle hissediyor sürekli sorgulayıp duruyor hatta bazı günler oturup aglıyoruz hep birlikte ...