Leyla54 ben ilk doğumumu eski doğum evinde yaptım memnun kalmıştım kimse terslemedi gayet ilgilendiler şuan hastalıkdan dolayı daha cok tedbirlilermiş ön yargılı olma bence ben yine oraya gidicem hayırlısıyla ikinci doğumum olcak sancı odaları varmıs hastalıkdan dolayı ikişer kili olarak orda bekliyor mussun yoğunluk yoksa tek kalıyormussun dıoğum sonrası bir kişi refakatcı kalabiliyor bana cocugu görüp cıkıyrmus bence gayet iyi araştırma oldugu için daha cok önlem alınmıştır eminim ve kontrole gittiğimde tertemiz heryer hiç biryerde kir görmedim ilgilelerdide herkez kendine göre yorum yapar sen kendin tecrübe ediniceksin canım bana ilk gebrliğimde neler dediler aklın durur anlatsam ama sandıgm gibi olmadı cok cok memnun kaldım