umran1312 Yarin sezeryan dogumun var ama geceden bu yana kasilmalardan uyuyamadim doktora gitmelimiyim yoksa yarını mi beklemeliyim bı akil verin
umran1312 SB_ yani gece bakamadim aklima gelmedi ama 10 dk bir gibi karnim tas gibi oluyor dun kontrolum vardi herşey Yolunda demisti doktor
SB_ umran1312 doktorunuzu araya biteceğini bi numara var ise eğer bence arayıp sorun en kötü ihtimal hastaneye çağırıp nstye bağlar
umran1312 SB_ doktorum bugun izinli 😔 ustelik dun aksam cok az sümüksü ama seffaf bisey geldi daha once nisan gelmemisti bu oyle biseymi
SB_ umran1312 yinede kendisine ulaşa bileceğin numarası yok mu izinli olsa bile en iyi seni o yönlendiri olmadı kontrol altında olduğunu hastaneye git acilen giriş yap onlar seni tanıyor nede olsa dediğim gibi en kötü nstye bağlarlar
MrsAkuzum umran1312 sümuksü ise nisan olabilir belkide bebek sezaryen olmak istemiyordur :) karnım sertlesio normalleşmesi sancı oluyor. Surenizi tutun mutlaka. Nişan geldikten sonra sancılar da başlar
Mom789 Bencede sen bi doktorun olmasada hastanede nst den sanci seviyene açıklığa falan baktım bu şekilde içinde bisey olacakmış şüphesiyle stresiyle beklemek daha zararlı