-Elif- Kızlar sabah kalktığımda istemsizce yatağa su aktı , suyum mu geldi idrar mı kaçırdım anlamadım, 1. Sorum bebeğin suyu idrar gibi kokulu oluyo mu 2. Sorum 13:30 da randevum vardı eğer suyum gelmişse o saate kadar beklememin sakıncası varmı yoksa acile gideyimmi
MTKutay -Elif- 1 buçukta randevu na git ama bence yaninda hastane cantani da götür. Bide bildiğim kadarıyla bebegin suyu idrar gibi kokulu olmuyor
MTKutay -Elif- suyun gittikten sonra bekleme süresi yine oluyor diye biliyorum ben canım kanaman filan yoksa bekle ogleni zaten suyun gittiyse eğer yavaş yavaş sancilarda başlar
Ozgekin -Elif- su kokusuz oluyo istemsizce gelir 😊 benim de suyum sabah gelmişti hemen hastaneye gttm öğleden snra dogurdum🤗🤗