Oksun1 hiç bi fikrim yok ben devlette doğum yapıcam doktorumu çok seviyorum ve güveniyorum önümüzdeki hafta mecburi izne çıkacakmış benmle doğum yapmak istersen cuma doğumunu gerçekleştirelim 40 dolmasına 2gün var ama istersen bekleyebilirsin dedi. Ben de kabul ettim suni sancıyla yapıcaz bana güven güzel olcak her şey dedi önce Allaha sonra doktoruma güveniyorum. Suniyle doğumu başlatacağına göre sanırım o sancı açılmayıda sağlıyo benim şuan ne nişanım ne suyum gelmedi sancımda var denecek gb değil ara ara geliyo düzenli değil yani