ZGamze Badem yagi, hindistan cevizi yağı çok öneriliyor. Dogal ürünler kullanın derim. Onemli olan nemlendirmek. Doktorlar genetik oldugunu soyluyor, kesinlikle katılıyorum. Çevremde de kremle degil aile öyküsüyle ilgili oldugunu gordum. Bende aynı şekilde hiç bir şey kullanmadım bir tane dahi catlagim yok masallah, umarım sizlerinde olmaz🙏🏻💙