Zezz 300 tl idi aldığımda 🙏🏼 Kalıbı geniş baya evet ben normalde tesettürlü olduğum için normal yaşantımda m-l giyiyordum ama hamile olduğum için salaş olsun dedim doğuma kadar şişersin dediler🙈 ama xxl de baya bol oldu neyseki sırıtmıyor küçük olmasından iyidir diyorum🙈 😭