Merhaba 38+2 den dün çatı muaynem oldu 1 cm açıklık varmıs doktor lekelenme olur demişti olduda kan gelmişti.
akşamda ondan sonra akıntılı jel kıvamında kanlı akıntım geldi nişandan şüphelendim 2-3 kere geldii bu sabahta hafif vardı dün geceden beri bel ağrısı cekiyorum sizce doğum başladı mı? Belimdeki ağrıdan oturmak istemiyorum hep uzanasım var. 😌