Hayırlı Sabahlar 😌 Doğum sancısı nerden vurur nasıl hissedilir?
Ben belli bi adet sancısı çekmedim ondan adet sancısına benziyo denilince pek anlayamıyorum.
39+4 hamileliğim ve
Bu sabah vajinamda yoğun batma hissi ve karın ağrısıyla uyandım. 1saattir ayaktayım ve 3kez kadar bu durum tekrar etti biranda geliyo acıyla ağrı gibi sonra hafifliyo. Aradada iki kez tuvalete çıktım.
Şu haftama kadar herhangi bir belirtim olmadı
Şuan da iyim ama ne olur bu durum böyle devam edermi ne sıklıkla devam ederse doktora gitmelimiyim yoksa geçicimidir acaba?