Smra13 bence eymen tek başına daha iyi canım ben tek isimden yanayım çevremdeki kardeşlerime varana kadar çift ama kullanılmıyor ve keşke koymasaydınız ne gerek vardı diyorlar özellikle sınavda sorun çeken yakınlarım sövüyor desem yeridir 🙈🙈🙈 ben tek koydum kızıma şimdi oğlum olacak ona da tek koyucam Kutay düşünüyorum tabi senin kararın bu sadece öneri 🥰