Zynp3418 bana ilk dogum uzun sürdüğü için nobetci doktorlarimiz kalmiyo demisti yani diger dogumlar oluyo ama pandemiden dolayi ara verilmisti demisti yani hastaneye gittinizmi bilmiyorum ama cok temiz ve sakin bi hastane özel hastaneye gider gibi ilhileniyolar ve herseyin cabucsk oluyo dediginiz diger hastaneye gitmedim hic oyuzden yorum yapmiycam hakkınızda hayırlısı neyse o olsun eğer gidersenuz dogum yaparsaniz banada soylersiniz ve ilk dogum olursa bende orda yaptirmayi istiyorum suan 30 haftaligiz