Selcukmerve Kızlar ben dün idrar tahlili yaptırdım sağlık ocağında ama sonuçları henüz doktoruma göstermedin protein+1 keton+1 çıktı araştırdım biraz internetten gebelik zehirlenmesi olarak görülüyor yaşayan varmı aşırı el ve ayaklarımda şişlik oluşmaya başladı
tupmideligebe Selcukmerve gebelik zehirlenmesinin en önemli belirtilerinden biri tansiyon yüksekliğidir ; idrar yolu enfeksiyonu yaşıyor olabilirsin ; şimdiden bol su takviyesi al..
Bahardali Selcukmerve +1 ciddi bir oran değildir hemen evham yapmayın. Doktora mutlaka gidin. Birde kan testi yaptırın ast ve alt değerleri için. Birde idrar testini yenileyin. Tansiyon yğksekliğiniz ya da aşırı hızlı bir kilo alımınız ya da ciddi ödeminiz var mı
Biranne2 Selcukmerve ben yaşadım ve gerçekten ciddi bir olay ama bana doktorum hep idrarda protein hemde tansiyon yüksekliği olursa gebelik zehirlenmesi preeklampsi gerçekleşir dedi bence bian önce doktoruna görün derim ödem çok olur ben ayakkabıyı bırak terlik bile giyemiyordum çok zorluk çektim ama şükür kızım 2 yaşına gelecek
ysfali06 Selcukmerve protein kaçağı tek başına belirti olmuyor beraberinde sürekli tansiyon yüksekliği de varsa zehirlenme olduğunu söylüyor doktorlar.
Selcukmerve tupmideligebe gün içinde canım zaten ⅔ litre su içen biriyim ama tabiyki belli olmaz kaç gündür kasık agrıları var bende
Selcukmerve Biranne2 ⅔ gündür ben ben değilim ayağa kalkacak yemek yiyecek halim olmuyor bugün sonuçlar bakılacak hayırlısı olsun eğer ebe kötü bir şey derse direk doktoruma gidicem zatn
Biranne2 Selcukmerve bazı doktorlar beni çok yanılttı ama hiçbir zaman tek doktora bağlı kalmadım bir doktorum doğum başlayana kadar bekleyebiliriz demişti diğer doktoruma diyince kim o kafayı mı yemiş demişti halsizlik tansiyondan da olabilir ama tabi önce güzelce bakılması takip edilmesi gerek tuzu gerekirse sıfırla diyebilirim sana çok etkiliyor canım
Selcukmerve Biranne2 tuz şeker tüketen biri değilim çok dikkat ederim yediğime içtiğime çok takıntılıyımdır genelde ama belli olmuyor canım bakalım öğleden sonra gidicem ne diyecek doktor ama çok kafama taktım bunalmış bir durumdayım
Biranne2 Selcukmerve yapma sakın kolay değil yıpratıyor istemsiz ama kucağına bir al herşey geçiyor emin ol 37 haftalık sezeryanla doğurdum çok şükür rabbime küveze girmedi sağlığı yerindeydi olumlu düşünmeye çalış
Biranne2 Gizem957 benim 37. Haftada sezeryanla doğumum oldu normal doğum önermedi doktorum ve iyi bile gelmişsin dedi bu haftaya 20 den sonra çıkıyor zaten bu zehirlenme onun öncesi olmuyor mesela
Gizem957 Biranne2 küvez e girdi mi bebeginiz bide tansiyon gelişim geriliği yapıyor sizde de oldu mu öyle
Biranne2 Gizem957 çok şükür girmedi ciğer geliştirici de vuruldum 2 kere 37de 2800 doğdu evet gerilemeye çok gelişmemeyye başladı doktorum o yüzden almamız şart dedi geriliyor bi süre sonra gelişim
RuveydaYasin Selcukmerve bende Pazartesi doğurdum 37. Haftada protein +2 oldu ve tansiyon yükseldi mecbur doğurmak zorunda kaldım şükür iyiyiz Rabbim beterinden korusun
Selcukmerve RuveydaYasin tansiyonumu hiç baktırmadım ama başımda felaket agrı var neden olduğunu bilmiyorum gögüste bir bastı nefes alamıyorum ⅔ gündür böyle gecem gündüzüm karıştı birbirine