Sevimlianne_adayi Kasık ağrısı için gittim beta da yaptılar zaten olsa da gözükmesi çok zor çünkü daha adetime çok vardı ama adete yakın Bile 0.100 olurdu yumurtlama günü olabilir mi
gel_artik_bebegim Sevimlianne_adayi yumurtlama zamanını Lh hormonuna baktirirak öğrenirsin betada görünmez
Sevimlianne_adayi Sermec27 canım normalde 0.100 çıkıyordu ben gebelik için sormadım yumurtlama zamanı mıydı diye merak ettim adetime daha çok var 20 mayısta olucam
Sermec27 Sevimlianne_adayi canım 0.100 de 0.281 de zaten 0 demek onu istedim ben hatta benim bazen 2 bile cıkardı bthcg yumurtlamanın bu değerle ilgisi yok ne yazık ki hem yumurtlama lh ile belli olur bthcg ile değil
Sevimlianne_adayi gel_artik_bebegim anladım o güm kaşık ağrosı ile gittiğimi için kan ve idrar aldılar
Nurgungor1_ Yumurtlama gününü tespit etmek için ovulasyon testleri alabilirsiniz. Youtubeda da ayrıntılı olarak nasıl kullanıldığı anlatılıyor. Ben yumurtlama testiyle ikinci denemede hamile kaldım.