Daha net görebilmek için bazı yerlere daha çok bastırmak zorunda kalabiliyorlar benimde ilk haftalarında doktor hep bastırırdı sonradan düzeldi o şekilde daha rahat görüyorlar cunku dalgalar iletildiği için. Ayrıca kilolu gebelerde özellikle daha çok bastırırlar görebilmek için