gel_artik_bebegim ben 2017 temmuzda ayında evlendim. 5 cm çikolata kistim vardı o dönem doktorum hemen hamile kalmamı istiyordu. Çikolata kisti için evlenmeden evvel yaklaşık 1 sene visanne tablet kullandım. Tabletin amacı regl olmamak ve kistim büyümesini baskılamak. Evlendikten sonra ilacı bıraktım. O sırada clife o dönemki adı ballı bitkisel macundu😅 onu yemeye başladım. Bu süreçte tekrar regl olmaya başladım vücut eski haline dönmeye çalışıyor tabi. Temmuz gibi ilacı bırakıp Kasım gibi muayeneye gittim ve kistimin olmadığını söyledi.🙏🏻 Ocak ayında da hamile kaldım. Çok şükür doğumdan sonra nüksetmedi kistim. şu an ikinci gebeliğim 🌸