GozdeDeniz Günaydın hanımlar… 1 hafta oldu sezryan doğum yapalı hamileliğin son iki ayı felaket bir kalça ve bacak ağrılarım olmuştu doğum sonrası geçer diye düşünmüştüm ama geçmedi hala ağrılarım devam ediyor varmı aranızda aynı durumu yaşayan..?
Firdevs1999 GozdeDeniz sezeryan doğum yapmadım ama benim eltim yapdi bir ay sonra kendine gelmişti iki ve üç hafda böyle Ağrı çok çekmişti
Sssevgiii GozdeDeniz benim doğum yaptığım 1 ayı geçti ilk haftalarda kalça ağrım vardı hatta zaman yine oluyor hemen geçmiyor sanırım
GozdeDeniz Firdevs1999 canım sezaryen yerim de bir sıkıntım yok da hamileliğin son aylarında kalçada ağrı vardı hala geçmedi doktorum bel fıtığı olabilir demişti off yaa inşallah değildir 🤦♀️
Firdevs1999 GozdeDeniz ay inslalah deildir canım ama öyle bir şey varsa hemen dokdoruna görün ihmal etme
GozdeDeniz Sssevgiii kıxjk6 doğum sonrası olsa neyse de hamileliğim in son 2 ayı ağrılı geçti geçer sandım doğum sonrası ama yok 🤦♀️
Sssevgiii GozdeDeniz geçer canım merak etme daha çok yeni doğum yapmışsın biraz bekle bakalım geçmesse doktora görün tabiki mutlaka