Ysmnordu Kızlar 6 haftalık gebeyim cok karın ağrım var ama böyle gaz gibi bir şişkinlik var cok afedersiniz gaz çıkardığım zaman Bi rahatlama oluyor sonra yine başlıyor bu şekilde olan var mı yardımcı olur musunuz
Charlzey Hamileliğin başlarında gaz problemi sık oluyor. Benim de karnım davul gibi şişiyordu bebek ne çabuk büyüdü diye şaşırıyordum 😂 meğer gazmış. Ayaklarınızı sıcak tutun.
Charlzey Ysmnordu Yok karın ağrısı pek olmuyordu. Ama sizde oluyorsa gazdan dolayı karın ağrısı olur normal. Doktorunuza da danışmayı unutmayın.
Ysmnordu Charlzey salı günü muayene oldum keseyi beslenme kesesinin falan gördü bebeği göremedim haftaya görürüm büyük ihtimalle dedi acaba diyorum bebek yerleşmeye mi çalışıyor
Merryyhppy Bende 5 haftaligim bende de oluyor geceleri uyaniyorm hatta kuzenim hemşire bebek yerleşmeye çalışıyor dedi.
Charlzey Ysmnordu Kasıklarınızda ağrı varsa bebeğin yerleşmesinden dolayı olabilir. Gaz sancısı da farklı tabi siz kendinizi anlarsınız.
Mom789 Gaz şişkinlik agri bende 16.haftaya kadar sürmüştü göbeğim bi sisiyordu bi iniyordu 😂 sonra zaten 2.trimester geliyor prensesler dönemi en rahat mis donem 😂
Mom789 Ysmnordu tek gaz unutmasın ay sen bu 30.haftalara gec bak gör nefes alamadigindan ölüyorum sanacaksjb yatamayacaksin 😂😂
Ysmnordu Mom789 yaa kıyamam olsun çoğu gitmiş azı kalmış biz daha yolun başındayız Rabbım hepimize kolaylık versin 🙂