Dnzmira24 Kızlar 24 haftalık hamileyim idrara çıktıktan sonra sürekli bardaktan bosalircasina su geliyor bu tehlikeli bişey mi başına gelen var mı sizlere danışmadan doktora gitmek istemedim belki gebelikle alakalıdır diye 😬
Cennetkusuannesi Dnzmira24 bi doktora gözükmeniz de fayda var. Çünkü böyle bi anda gelen sıvılar çokta normal değiller. Son aylara doğru çok idrar tutamadığimiz için biraz biraz islaklik olabiliyor ama sizin bahsettiginz farkli bir durumm. İciniz rahat etsin en azindan doktorunuzla görüşün derim ben 😊
Hsbsk Dnzmira24 mutlaka doktorunuza görünün hani akıntı filan fazla olabiliyor gebelikte ama böyle fazla su gelir gibi olmasi bi sıkıntı olabilir. Kac haftaliksiniz
Dnzmira24 Hsbsk 24 hafta ama bu 17.haftadan sonra daha çok çoğaldı ben akintidir diye pek aldırış etmedim ama akıntı olsa bu kadar akmaz diye düşünmedim değil 😬
Cevirmenannee Dnzmira24 kız benim suyum bile öyle birden gelmedi sızıntı şeklinde geldi. Umarım doktora gidiyorsundur şuan bekleme daha fazla