Bu postu açacağım hiç aklıma gelmezdi, kızlar beni bilenler vardır belki 39+0 da çatı muayenesi olmuştum ve 39+1de nişanım gelmişti bekliyordum artık oğlumu dünde sızıntı şeklinde suyum gelmeye başlamıştı ve direk acilden giriş yaptım hastaneye doktor yatış verdi ama ben sancılarımı hissetmediğim için ebe takibinde evime gittim (evim hastanenin tam karşısında ) sancılarım ara ara geliyordu en son 20dk da bir gelmeye başlamıştı ki bir anda kesildi bugünde doktorum kontrole çağırmıştı bakalım ne olacak 🤦🏻♀️ İnşallah nazlı oğlum artık aramıza katılmak ister 🌸😇