Kızlar doğurmak üzereyim nerdeyse kaynanam gelecekti yanıma ama durum belirsiz olduğundan bir girişim de bulunmadık henüz az onc e devletten Seyehat iznine bakayım dedim bir kaç madde sunmuslar en yakın olanı kişinin kendisi ya da eşinin yakınına refakatçi izni olaraktan yazıyor. Alabilen oldu mu ailesinden acaba ? Nasıl bir yol izlememiz gerek bu durumda