tomurcukannesi sık sık yaşadığım bi durum ac kalmamaya dikkat et doktor tansiyon düşüklüğü sorun değil yüksek olursa korkmamiz gerek sürekli atıştır demişti ebe de kendini oyle hissettigin an bitane keesme şeker koy dilinin altina demişti ise yarıyor ama sen yinede dikkat et tek sıkıntı yanında kimse yokken olması..