yamacinannesii Esrabebek doktorum kanama olmadığı sürece birşey olmaz demişti ama bence bir gözük ben gitmiştim progestan başlamıştı
Babyhurma Esrabebek Esrabebek benimde ilk zamanlar sürekli ağrıyordu. Doktor kontrolüne gittiğimde çok ağrı varsa düşük ihtimali olabilir diye progestan diye bir ilaç verdi bir iki hafta içerisinde ağrılarım geçti. Sonra ilacı bıraktım. Özellikle kanama olursa gel demişti. Hiç bir sıkıntı olmadı.
Aslinur Benmde bel karin ve kasık agrım cok fazla progestan kullanmaya başladim rahatladim gercekten koltukta oturmak bile cok zordu
Esrabebek Ben henüz gitmedim doktora pazartesi randevu verdiler cok fazla ayakta durunca ve oturunca batiyor cevremdekiler normal dedi ilk hamileligim oldugu icin