Minnosunannesiii DnzylmzToprak geçmiyor https://www.resimyukle.link/i/bSQ6X aha bu ayaklarrrr sığmıyor bacım Bi yere 🤣🤣🤣
kubraannecikk1 DnzylmzToprak bizimde son 97 çabuk geçsin demiyorum çünkü yavrumla aynı bedende olmak onu daha iyi hissetmek bu günleri iyi değerlendirmek lazım.doğru ağrılar sızılar oluyor ama hamilelik ayrı bir güzel,minik yavruyu kucağa almak ayrı güzel.
DnzylmzToprak kubraannecikk1 kesinlikle ya katılıyorum her anının kıymetini bilip duygusunu hissetmeye çalışmak daha özel .
DnzylmzToprak Minnosunannesiii 😅 yaaa çok şeker Allah tan terlik mevsimi zqten sicaklamaya başladık epeyce onlar rahatlatıyor bı de ayakkabı giymek zorunda olsaydik
Minnosunannesiii DnzylmzToprak 41 numara terlik olmuyor 🤣🤣 bütün kışı yemin ederim yağmurda çamurda terlikle geçirdim 🤣🤣
DnzylmzToprak Minnosunannesiii 😅😅😅 hangi şehirdesin o kadar çektirdi sana . Ya kaç numara büyüdü ki . Bazı egzersizler var aslında ödem olmasını engelleyici azaltıcı. Bilemiyorum etki eder mi ama rahatlatır yaaa sen bı bak videolarına