Dua35 Arkadaşlar selam dün akşamdan bu yana karnım aşırı sert daha önce bu kadar olmuyordu geçen hafta muayenem vardı her şey yolundaydı çok şükür böyle şikayet yaşayan var mı bu haftada korkuyorum 🥺🥺🥺
Nurelf12 Dua35 bebekler artık kendini gerginleştiriyor bende de o haftalarda başladı taş gibi oluyor ben maden suyu içiyordum bir de tatlı bişey atıyordum ağzıma biraz daha iyi geliyordu
mavis24 Dua35 bende aynı haftadayım ve aşırı oluyo defalarca nstye girdim sancı yok ama bala devam ediyo taş gibi oluyo karnım nefesim kesiliyor resmen magnezyuma başladım ama haşa fayda etmedi
Demetslt Dua35 26. Haftadan beridir bizde de var bu. Cok fazla ayakta kalmamaya ağır is yapmamaya özen gösterin ☺
Havva-61- Dua35 benimde sürekli sert oluyo Allahım heleki ben oturunca bebek ayağa kalkıyor sanki karnimda dik bir şekilde karnım öyle sert oluyorki
Dua35 mavis24 benimde dünden bu yana öyle napıcam bilmiyorum doktoruma yazıcam sabah ,30 haftadan sonrası gerçekten çok stresli inşaALLAH sağlıkla vaktinde kavuşuruz yavrularımıza 🙏🏻🌸
Martha Dua35 24ten beri yaşıyorum. Yalancı kasılmalar. Doktorum sıklığı önemsiz dedi. Bazen art arda kasılıyor bazen bir kez falan. Artık alıştım