Bfduam Myworld34 yok kasık ağrısı da, akıntı da yok sadece dökülme hissi var. Buna ağrı denir mi bilemedim.
Gamzebrb Bfduam belkide tutmuştur rahim kendisini hazırladığı için öyle ağrı yapıyodur canım inşallah hamilesindir adet günün geçerse haber ver bize
Gamzebrb Bfduam benim adetlerim hep düzensiz adet döngü ortalamam 41 gün ama hep erken öğrendim 3 sefer düşük yaptım 4. Tuttu hep aynı ilerledi yani hep erken öğrendim ben adetim bittikten 2-3 hafta sonra kasıklarıma ağrı giriyodu göğüslerim hassaslaşıyodu karnımda sürekli gurultu oluyodu diyodum ki hamileyim adet geçtikten sonra test yapıyodum hamile çıkıyodu 😂
Bfduam Myworld34 ah canım ya olmuşsa üzülmeyelimde, bebek düşünürken dikkat etmeli daha tutunacak zamanlar. Lütfen mümkün olduğunca ani bile kalkıp oturma. İlk süreci atlar bi hayırlısıyla, iş bitmez dünyada, sen sağlığını öncele.
Myworld34 Gamzebrb benim de göğüslerim çok hassastı ve sol kasık çok ağrıyordu tecbrube oldu bı sefer de olursam en azından anlarım
Gamzebrb Myworld34 öyle valla ne zaman tutacağını bilmiyosun sonuçta onun için dikkat etmek gerekir canım
Bfduam Myworld34 canım postunu okudumda o posta yazmak istemedim daha çok konu başlığını okuyup üzülmeyesin diye. Annesi mi bunlara sebep?