Aysebyrm12 Merhaba güzel anneler Esenler Avicenna hastanesinde doğum yapan veya doğum yapacak olan var mı ? düşünceleriniz nelerdir ve hangi doktora takiplisiniz?
Anne_adayi57 Aysebyrm12 canim ben 2 hafta önce gittim oraya ayfer hanıma çok tatlı güler yüzlü bi doktor çok tavsiye ediliyo ben 1 kere gittim tekrar gitmek isterim ama doğum gece veya hafta sonu olursa erkek doktor oluyo eşimde istemediği için oraya gidemiyorum malesef
Anne_adayi57 Aysebyrm12 esenler kadin dogum hastanesine gidiyorum belgin esen hanıma oda çok tatlı bi doktor devlette yapmayı düşünürsen tavsiye ederim
Aysebyrm12 Anne_adayi57 bence esenler kadın doğum gidilecek bir hastane değil suriyelilerden geçilmiyor yanına eşini bile almıyorlar bir kere gitmek zorunda kaldım çok kötü davrandılar pişman oldum