Kızlar 3 gündür süren sancım vardı ama bugün çok uzun sürdüü sanki çocuğu karnımda değil de şeyimde taşıyorum öyle bi baskı var 🤦🏻♀️ 37 haftalığım öyle ağlatacak veya yerinde duramayacak bi ağrı değil ama canımı acıtıcak bi ağrı, belimde ağrıyor acaba nişan falan mı gelicek yoksa yorgunluktan mı oluyor?