Burcu2012 Kızlar 35+4 haftalık hamileyim ilk 3 ay progestan kullanmıştım daha sonra bıraktırdı doktorun sadece agrın olursa demişti 25. Haftada kanamam olunca tekrar başladı ve hala kullanıyorum bırak demedi sorduğumda devam dedi ama son ayıma gidiyorum artık doğum sancılarını hissetmemi engeller mi son ayda kullanıp doğum yapan var mı bilgi verirmisiniz?
ecemsuu Burcu2012 yok canım engel degil ben de başından beri içiyorum bırakmadan 32 haftalıgın 2 haftadır sancım var hissediyorum
Burcu2012 ecemsuu Bende hala bi sancı ağrı sızı yokta merak ettim normal doğum istiyorum Allah izin verirse aklıma takıldı acıkcası
Burcu2012 ecemsuu evet daha bi ayım var ama hani hiç ağrı sancı hiç bi sıkıntım yok acaba ilaçtan miı diye düşündüm