Melikeeslemm başınız sağolsun, nurlar içinde yatsın anneciğiniz canım benim 😔🙏 ben de derya hanıma gidiyorum kendisinden memnunum ama daha doğumu hiç konuşmadık. Nasıl bir yaklaşım içinde, normal doğumu destekleyen bir doktor mu, normal doğum olsa kendisi her zaman geliyor mu, dogumhanesi nasıl, aklımda bir sürü soru var. Genelde de doğum açısından sizin de yazdığınız gibi tavsiye edilmeyen bir hastane. Umarım iyice bilgilenip, araştırıp ona göre doğru kararı veririm 🙏