Eceatesx Kizlar 26+1 haftaligim sancım var diye gittim doktor alltan baktı açılma varmı diye yokmuş eve geldim şuan kasigim ağrıyor bişe olmaz dmi alltan muayeneden? Riskli bişe olsa dokgor yapmazdı heralde korkuyorum
Beyzahezer Eceatesx geçen haftada ben oldum 35+5 dim ama çatı muayenesi den sonra agrilar bende de oldu canım
Zilan47 Eceatesx gecmii olsun cnm öncelikle sağsalim kucagına alırsın bebgini inşallah benim pek bilgim yok yazıyorum üste kalsın diye bilen olur belki
Busbushatun Eceatesx canım catı muayenesı degıl normal alttan kontrol etmıs snın haftanda catı muayenesı yapmazlar servıks olcumu ıcın axıklık ıcın bnada bakmıstı doktor alttan korkma
Eceatesx Beyzahezer normal mi kötü bişe olmaz dmi normalde özele gidiyorum şimdi devletin aciline gittim ne yüzüme baktı ne bişe açılma yok bebek ii dddi eve yolladi
Beyzahezer Eceatesx doktor daha iyi bilir ama erken olmuşsun çatı muayene sini benimde pek fazla bilgim yoktu ama normalmiş