Merhaba şanlıurfa lotusta doğum yapan var mı? Ameliyat ortamı hastane odası hemşireler nasıldır acaba? İlk doğumum metrolifeda olmuştu Bülent beyde şimdi kendi kliniği var 2 hastane sundu lotusu öneririm dedi ama öncesinde bilgi almak istedim sizlerden