almilaumay12 Merhaba arkadaşlar aranızda Aynur hanıma gidenler var mı yada o hastanede başka bir kadın doğuma?
almilaumay12 Shyla_ktlu Aynur hanıma çevremden 3 5 kişi gitmiş memnunlarmış. Hiç gitmedim bende daha merak ediyorum açıkçası siz nereye gidiyorsunuz hangi hastane doktor?
almilaumay12 Shyla_ktlu Memnun musunuz Muayane ücretleri ve doğum ücretleri hakkında bilginiz var mı?
Shyla_ktlu almilaumay12 ben drumdan memnumun 150 tl muayinesi doğum ücretide 3400 normal 4000 sezeryan
almilaumay12 _Hayalim- Inşallah 2 hafta sonra bizimde kac haftalıksınız. Detayliya orada girdiniz mi girecek misiniz ?