fatmaklncc evet normal gebelik takibi yapan bölümde iki günde bir veya her gün değişiyor ben dilay kandemir diye bir dr denk gelmiştim ücretliydi normalde ama şansımdan ogün polikinlikteydi mesaisi bittiği halde sonucumu bekledi bırakıp gitmedi yarın gel başka gün gel demedi laboratuvarı aradı onay versinler diye güler yüzlü hanımefendi bir dr